Zwroty

  1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży / zwrócić produkt bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Bieg terminu rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie.
  2. Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, tj. musi posiadać oryginalne etykiety, musi być kompletny, nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania (czysty, wolny od śladów użytkowania). O zwrocie należy poinformować sprzedawcę wypełniając oświadczenie dostępne pod TYM adresem i wysyłając skan/zdjęcie oświadczenia na adres kontakt@wayaza.pl.
  3. Wszystkie koszty związane ze zwrotem towaru/produktu ponosi klient.
  4. Sprzedawca dokona zwrotu pieniędzy na wskazany przez konsumenta numer rachunku bankowego nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Informujemy, że nie przyjmujemy paczek za pobraniem.
  5. Zwroty należy wysyłać na adres:

PTAK MODA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

ul. Żeromskiego 6,

95-030, Rzgów

 

 

Reklamacje

  1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru – faktura oraz zgłoszenie reklamacji przesłane w formie elektronicznej na adres kontakt@wayaza.pl.
  2. Po przesłaniu formularza reklamacyjnego na adres e-mail sprzedawcy, sprzedawca w wiadomości zwrotnej przekaże adres do wysyłki towaru.

FORMULARZ REKLAMACJI

OŚWIADCZENIE ODSTĄPIENIA OD UMOWY (ZWROT)

 

DO GÓRY